Heidi Klum

Bloggade för ett år sedan om den snygga t-shirten med Heidi Klum som jag ville ha och efter tips från Johanna hittade på Colorez.se. Det blev aldrig att jag beställde den då men jag är fortfarande väldigt sugen på en så nu funderar jag på att beställa den. Men jag är lite osäker på vilken färg jag vill ha.

Heidi Klum says, Fuck Off!  Heidi Klum says, Fuck Off! Heidi Klum says, Fuck Off!
Grå, rosa eller vit?? Vad tycker ni??

Colorez Retro Watches  Item Modern Watches Colorez Classic Watch
Vill fortfarnade ha den rosa retro klockan men skulle även kunna tänka mig någon av dom andra.

Nä här kan jag inte sitta, ska i riktig hemmafrusanda ;-) både baka bröd och rulla köttbullar.
Ha en bra dag!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Erica Ek Booooooman

den vita! eller gråa kanske..

2010-01-20 @ 14:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0