Happy, happy, happy!!!

Tack snälla Johanna som tipsade mig om att den snygga t-shirten med Heidi finns att få tag på www.colorez.se det gjorde min dag. Både jag och lillasyster tänker knappa hem en.  Tror på en vit eller grå, kanske en rosa.
Fanns mycket annat snyggt också som väskor och klockor.

Heidi says, Fuck Off!      Spider Web sjal
Är den inte snygg??? Fin sjal som också föll mig i smaken.

Alcazar   Colorez Modern Watches
Som sagt var det mycket som föll mig i smaken. Klockan är hur snygg som helst (tips till min familj, det råkar vara någon som snart fyller år ;-) ).

Kommer drömma om allt fint i natt!

Kram / J

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varsågod! De finns mycket snyggt i den affären eller hur!

Ha det bra!

Johanna

2009-02-13 @ 08:08:31
Postat av: Jessica

Ja mycket, mycket snyggt!! Tack igen! Trevlig helg!!

Kram

2009-02-13 @ 15:44:23
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0