Söndagsseg

God morgon!
 
Ursäkta frånvaron men den här helgen har spurtat på med en massa kul. Idag kör jag och barnen en lugn morgon för jag är riktigt söndagsseg. Vi har inte kommit längre än att vi har klarat av frukosten.
 
 
Till frukost blev det smoothie på blåbär, skyr, vaniljpulver, chiafrönsgele, caschewnötter och apelsinjuice. Till det en kruskabulle och kanelte.
 
 
Mitt frukosttips är att servera smoothie till barnen i shotglas, det tycker i alla fall mina är kul. Detta är även bra när man bjuder på brunch med en massa gott, då dricker man kanske inte ett helt stort glas med smoothie.
 
 
Dagens andra tips riktar sig till er som liksom jag älskar kanel. Friggs Orientalisk Kanel, en riktig kanelbomb.
 
 
Nu måste vi klä på oss för Noah ringde och ville leka.
 
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0