Min kropp vill ha höst

Ligger i soffan och hostar och snörvlar, det känns som jag har huvudet i en plåtlåda och som om någon har sparkat på min kropp. Men jag har i alla fall trevligt sällskap av Malin Wollins bok, Malin från Skaftnäs.
Det är så underbart att det finns fler som är som jag, älskar sina barn så det värker men ändå drivs till vansinne av dem ibland (eller ganska ofta). Det är nog sådana vi är över lag, släktet Dagens Mammor. Eller är det bara jag och Malin, tror inte det va?
 
Den skall ni läsa!
Här ser ni även mina höstpimpade naglar som jag kom hem med efter ett besök hos Martina igår efter jobbet, härligt kopparfärgade.
Varje liten nerv i min kropp skriker efter höst, riktig höst med oranga löv, frisk luft, mörka kvällar och tända ljus.
Jag är så sugen på att dra ett djupt andetag med kall, frisk luft!
 
Ååååh nu regnar det :).
 
/ J
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0