Brudskor

Ja, ja, jag missbrukar, fullkomligt pundar brudskor just nu. Min tanke är att jag skall ha ett par ljusrosa men det är lite svårt att hitta fina, det blir lätt lite "Bimbobarbie" av det hela. Inte bra. Jag kanske får tänka om angående färgen, vi får se. Här har vi i alla fall lite inspiration.
 
Skor - Menbur: May | Parbild
Menbur 1199:-
 
Skor - Badgley Mischka: Randall | Parbild
Badglay Mischka 1999:-
 
 
Skor - Fornarina: PEFYX8022WOA Beige | Parbild
Fornarina 1449:-
 
Om jag hade tänkt mig något mer åt det beiga eller gråa hållet hade jag helt klart valt dessa.
 
Skor - Irregular Choice: Mrs Lower | Yttersidan av skon
Irregular Choice 1049:-
 
 
 
Skor - Menbur: Crassula | Parbild
Menbur 549:-
 
Om vi hade gift oss nu på hösten hade en lite mer klädd sko vart att föredra, dessa hade jag helt klart kunnat tänka mig. Alla tre är från Chie Mihara och är helt underbara.
 
Skor - Chie Mihara: Paison-P | Parbild
Chie Mihara 2299:-
 
Skor - Chie Mihara: Sour | Yttersidan av skon
Chie Mihara 3049:-
 
Skor - Chie Mihara: Bacardi-21 | Parbild
Chie Mihara 2499:-
 
Djungel!
 
/ J
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0