Den stora pajskräcken

Jag gillar paj men har nästan aldrig lagat det konstigt nog.  Jag tror att jag är lite rädd för att laga paj, det är lite utanför min comfortzone ;). Men nu har det släppt ;) och det blir paj då och då. Det bästa är ju att man kan grädda skalet kvällen innan för annars tar det ju lite tid när degen ska vila och förgräddas och tid är det minsta vi har när vi kommer från jobb och dagis.
Paj är ju väldigt trevligt eftersom man kan göra det av det som finns hemma, idag har jag och knattarna t.ex.gjort paj som fylldes med gårdagens rester, köttfärssås och lite ris. I den hade vi även bacon och tomater och toppade med en röra av creme fraiche, majonäs och philadelphiaost med sweet chilismak och riven ost..
 
Bye, bye pajskräcken ;).
 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0