I'm not blue

God morgon!

Sitter och målar naglarna blå, för lat för mina naglars bästa tog jag samma färg som jag redan hade och målade över, inte bra! Martina skulle gråta blod om hon såg mina naglar ;) skulle verkligen behöva göra ett besök hos henne! Ja ja, my nails are blue, i'm not!!

Här hemma har vi inte kommit längre än till frukosten och jag till min andra kopp kaffe men nu skall vi göra ett ryck och se vad dagen har att erbjuda!

Har testat min nya kamera nu på morgonen så här kommer lite morgonbilder,


Den morgonfrillen är inte att leka med.


Gröt med kli, fikon, gojibär, kanel och ksrdemumma är smaskens tycker både jag och barnen.


Macka med stekt ägg, det är ju lördag!



/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0