Det är ganska skönt att ta det lugnt

När jag är hemma med sjuka barn gör jag tvärtemot vad jag borde, jag tokchillar! Just nu ligger jag i soffan och dricker te.



Termosmugg är super då man som jag sällan har tid att dricka upp en kopp för att någon alltid t.ex. slår sig, har bajsat eller vill ha en mammas hjälpande hand. När jag kommer tillbaka till min kopp är alltid mitt te /kaffe kallt!

Tror att den lille sjuklingen här hemma är sugen på att vila en stund och då skall jag passa på att lära känna min nya kompis Canon :).

Kram J

Kommentarer
Postat av: Johanna

Smart! Varför har jag aldrig tänkt på termosmugg förut. Tror det var typ ett år sedan jag fick dricka upp en hel kopp med varmt kaffe...

2012-03-14 @ 11:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0