Nu för tiden är min värld väldigt skarp.

Jag har nämligen skaffat mig två par nya glasögon. Mina senaste köpte jag när jag väntade Melvin så det var dax kan man säga. Jag gick till Specsavers och där kan man köpa två par och betala för ett. Det enda man behöver betala för på det andra paret är antireflex och repskydd om man vill ha det. Antireflex är ett måste anser jag då jag inte hade det på mina rosa, det gör verkligen skillnad.

Eftersom jag hatar egopiecs (så extremt obekvämt och inte jag), så får ni bilder från deras hemsida. Båda modellerna är TEEN-modeller, vilket måste innebära att jag är väldigt ung (eller har väldigt litet ansikte, okej då). 
BENETTON 11 glasses
Pilotmodell från United Colors of Benetton

RED OR DEAD TEEN 08 glasses
Grövre bågar från Red or Dead.

Jag är väldigt nöjd med glasögonen och servicen skall vi inte tala om, tjejen som hjälpte mig plockade fram de här två åt mig bland de tre första glasögonen jag provade och det kändes rätt direkt trots att det är två helt olika modeller. Hon kunde sin sak, helt klart!!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0