Ja men vad fasen....

Kör i vind.... eller vad ni vill, här är jag i alla fall!

Har semester och vakanade strax efter 07:00 av målare utanför sovrumsfönstret men nu är snart veckor av renovering till ända, eller i alla fall det som skall göras just nu :).

Jag startade morgonen med att baka knäckebröd som nu gräddas i ugnen men nu vill jag ju ha det till frukost och det dröjer i alla fall 40 min innan det är klart och jag är vrålhungrig. I en bunke i köket står även en omgång musli som väntar på ugnen (varmluftsugn, vad är det).

Vad dagen har att bjuda på annars är det ingen som vet, det ser mörkt ut på strandfronten, så mycket ser jag :(.

Nu skall jag fortsätta köksstöka och lyssna på den här för sjuhundrafemtielfte gången,



Välkomna ígen!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0