Säger god morgon och hej igen!!

Säger god morgon till er och lördagen med en härlig låt från underbara filmen Juno, god morgon!!!



Long time no see, men det är trevligt att ni har tittat in ändå <3.

Här hemma blåser förändringarnas vindar lite smått, Kristian har börjat jobba halvtid efter sin sjukskrivning och jag själv har fått ett nytt jobb som Hemvårdsplanerare (det var den tidiga julklappen som jag pratade om innan jul). Många av er vet säkert redan om det men för er andra så vet ni det nu :). Jag börjar 1 feb men har redan vart på ett par seminarium om det nya planeringssystemet vi kommer använda.  Det ska bli väldigt roligt och spännande att komma igång!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är du så värd och jag tror du kommer bli grym. :)

2012-01-14 @ 13:58:22
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Lisa

Stort grattis (igen)! Och håller med Camilla, du är så värd det! Bästa du! <3

2012-01-14 @ 17:20:05
Postat av: Jessica

Tack! Vad ni är fina <3!!

2012-01-19 @ 10:28:45
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0