Pirrigt men vemodigt

Ikväll har jag jobbat mitt (troligtvis) sista pass i Strandgruppen på.....ja vem vet kanske för alltid!! Skulle ha jobbat på torsdag också men har flyttat min semester som jag skulle haft på måndag och tisdag till torsdag istället till förmån för mitt nya jobb. Sjukt pirrigt ska jag be att få tala om för er!! Även om jag verkligen ser fram emot det så var det väldigt vemodigt och lite skrämmande att lämna jobbet ikväll måste jag säga!! Man vet vad man har men man vet ju inte vad man får....så enkelt är det! Men spännande är det och det överväger!!

Nu skall jag krypa ner i sängen och njuta av min FEMDAGARSLEDIGHET!! Den kommer fyllas med en massa kul och på måndag kastar jag mig in i det nya, okända! PIRRIGT!!!!

Kram J


Kommentarer
Postat av: lars

Du är så duktig som vågar prova något nytt. Som vanligt inspirerar du. Bra jobbat Jessica.

2012-01-25 @ 23:12:52
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0