Magkänslan säger mig att livet är fint!!!

Hej hopp!!

Här ligger jag med fötterna på bordet och förfrusna lår efter en skön kvällspromenad med Boman, det enda som plågar mig är den där satans svanskotan som fortfarande inte är bra efter förra veckans pulkaåkning :P.

Jag har fortfarande en trevlig känsla i kroppen efter en underbar helg. Fredagen spenderades i brygghuset med middag tillsammans med 13 kollegor från Strandis, en mycket trevlig kväll men oj vad det kändes vemodigt när de gick hem vid ett :(. De är fina skall ni veta!

Kl 10.00 bar det iväg till Jönköping tillsammans med Martina, Tilde och Karin för att umgås med "LillaLisa" (sägs på  grov skånska ;) ). Oh my, vilken trevlig dag, kväll och natt!!! Shopping, relax, middag på 8 glas (god mat och tokbra service) och dans på Karlssons innan jag däckade gott i Lisas mjuka soffa och sov som en prinsessa!! Underbart!

Denna vecka har börjat på bästa möjliga sätt, på mitt nya jobb. Gillar magkänslan!

Kram J

Kommentarer
Postat av: lars

-Go with the flow-

2012-01-31 @ 10:21:05
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0