Lampskärmen som gick i graven

När jag skulle gå och lägga mig en kväll fick jag nog av vår trasiga lampskärm i sovrummet som har
 vart trasig en längre tid efter att Melvin behandlat den mindre vänligt.



Men det blev ju lite väl deppigt så jag var tvungen att pimpa sladden lite. Frågan är ju då vad jag skall ha istället!! Tanken var ju att jag skulle göra en lampskärm av virkade dukar, som den här. Men när ska man hinna det??

En gammal fin kristallkrona vore ju annars något men vem har råd med det?? Dock förälskade jag mig i en lampa från Ellos men den skulle nog passa bättre i ett barnrum....



Kram J


Kommentarer
Postat av: mamma

Ska vi inte ta och slå ihop våra kloka någon dag och knåpa ihop en lampa av mina gamla dukar

2012-01-17 @ 18:31:25
Postat av: Jessica

Tycker jag!! Men först måste jag få tag på en stoooor ballong!?

2012-01-19 @ 10:26:47
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0