God morgon 2012!!

Det här ska bli året då jag inte ska slösa bort min tid på onödigheter utan bara göra sådant som jag själv och min familj mår bra av, jag skall bli bättre på att tänka på allt fint jag har och uppskatta det mer! Jag skall bara omge mig med människor som tar fram det bästa ur mig, vill mitt bästa och jag detsamma!

Se detta som ett nyårslöfte eller vad ni vill, jag tänker i alla fall suga ut allt det fina som 2012 förhoppningsvis har att erbjuda till minsta droppen!!

God fortsättning mina vänner!



Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det låter som ett riktigt bra löfte. Lite som mitt eget nyårslöft. :) Hoppas att ni hade en fin avslutning på 2011 och att ni får en fantastisk start på 2012. <3

2012-01-01 @ 09:43:33
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0