För trött för att försöka!!!!

Idag har jag haft en ledig dag som blev sådär snuskigt effektiv, började kl 07.00 när Kristian åkte till jobbet, mordhöll Tion i sängen en timma i hopp om att kanske, kanske.....nehe, inte sova idag heller!!!
Dusch och frulle innan jag tog med mig trollen till jobbet (ja det gamla då) för att godkänna intraphone och lite annat nödvändigt (jävla skit, kom just på att jag skulle ha skrivit ut en sak :P). Barnen passade på att fika inne i Madlyckegruppen och Tion snattade även tre tomater på bordet inne på Strandis bakom min rygg, ops!

Väl där var vi ju TVUGNA att vänta på mormor i en halvtimma för ett par kramar! Hem för lunch (köttfärsås för tredje dagen på raken = storkok och noll fantasi). När K kom hem vid ett gick jag ut i brygghuset och gjorde ett ryck.....det vankas fest! Har skruvat ihop bord och dukat, tvättat, tvättat, strykt, strykt, hängt upp gardiner och gjort cheseecake gånger två plus ett laktosfritt alternativ.

Nu är jag trött och det vankas fest i dagarna två så nu går jag och lägger mig!

Natta!

Kram J

Kommentarer
Postat av: lars

Sovmorgon inträffar aldrig om Lovis får bestämma.

2012-01-31 @ 10:22:43
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0