En härlig söndag med blodvite!

God kväll!

Sitter i soffan och är fortfarande lite mör i kroppen efter kvällens pass på F&S. Annars har dagen bjudit på en tur till Ullervad där Emil och grabbarna bjöd på mycket stoj och rykade het chili con carne. Det bjöds även på Tions FÖRSTA blodvite för dagen då han slog i ögonlocket i en bordskant :(. Dagens andra blev ikväll blev när Melvin puttade honom så han ramlade och slog i huvudet i hörnet på listen på nya bänken :(. Det är inte lätt att vara liten!!

Kvällen har som sagt bjudit på ett roligt pass med Maria på F&S och efter det belönades jag med hemmagjorda hamburgare med grillade potatisskivor. De var en hit vill jag lova, vi grillade en cm tjocka potatisskivor, pensalde med olja och kryddade i elgrillen. Inte nyttigt, men det behöver det ju inte alltid vara! Oftast men inte alltid ;). Kompenserade det ju i alla fall lite med rent nötkött i burgaren. 



Kram J

Kommentarer
Postat av: lars

Mums! Det såg otroligt gott ut. Hur är det att köra med Friskis & svettis?

2012-01-16 @ 01:17:45
URL: http://pappahumor.wordpress.com
Postat av: Jessica

Friskis & Svettis är underbart!! Har vart medlem till och från i säkert tio år och återvänder alltid förr eller senare. Tränade på Nautilus ett tag men det passade inte mig alls. Tyvärr är jag ingen gymtjej, önskar att jag vore det. På friskis pass finns en helt underbar glädje och jag gillar mixen av människor. Sedan gillar jag att jag kan ta i så mycket jag bara orkar även om det bara är ett baspass! Det är lite det som gäller på friskis, kom som du är och ta i efter egen förmåga, och ha kul!!

2012-01-16 @ 21:34:45
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: lars

Det låter som träning när den är som bäst.

2012-01-17 @ 01:10:59
URL: http://pappahumor.wordpress.com
Postat av: Jessica

Japp, helt klart motiverande träning!!

2012-01-17 @ 15:38:04
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0