Det är humor!

Jag är ganska tråkig, gillar i regel inte humorprogram, ja men ok då, som så gott som resten av svenska folket gillar jag Mia och Klara och Solsidan. Annars är jag kräsen och svårroad. Men nu har jag hittat något, Kaka på Kaka på svt play. Först fattade jag inte att jag tyckte att det var roligt men när jag sitter och skrattar för mig själv, då är det kul! Det händer sällan, så gott som aldrig.

Såg på Stjärnorna på slottet att de hade en diskussion om hurvida det finns kvinnlig och manlig humor, vad tror ni om det?? Kaka på kaka var i alla fall min humor och så pass kul att jag har släpat med mig datorn till sängen för att klämma ett avsnitt till innan jag släcker!

Kaka på kaka är en talkshow som bjuder på en massa humor, musik och fantastiska gäster som Carina Berg, Regina Lund, Özz Nujen, Carolina Gynning, Kodjo Akolor m.fl.



Kram J

Kommentarer
Postat av: Lisa

Har du sett "Starke man"? Om inte, se från säsong ett! Sveriges bästa serie!! :)

2012-01-21 @ 12:30:14
Postat av: Anonym

Nej det ar jag inte sett!! Det måste jag kolla, vilken kanal? Finns det på play i så fall??

2012-01-25 @ 22:55:22
Postat av: Lisa

Finns på svtplay! ta med ett usb i helgen så ordnar vi säsong ett!! Ett tips att se innan säsong två!! Som sagt, jag älskar´t!!

2012-01-26 @ 14:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0