Besvikelsernas dag

SUCK!!

Ligger hemma i sängen idag med jätteont i magen och mår illa :( det började redan i natt så jag har sovit sjukt dåligt också. Grabbarna är på dagis och K är på jobbet, här hemma är det sådär tyst som man ofta önskar att det vore men idag känns det bara tomt och ensamt :(. Idag skulle jag dessutom säga hej då till några söta tanter och farbröder på jobbet som jag kanske inte träffar något mer innan jag slutar :(. Ikväll skulle jag köra ett Intervall Flexpass på f&s som jag har höga förväntningar på.

Hör ni vad synd det är om mig ;). Snacka om besvikelsernas dag :(!! Men jag ser fram emot en fin ledig helg!!
Nu skall jag dra täcket över huvudet och tycka lite mer synd om mig själv :P.

Ha en fin dag!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Maria

Lugn o fin det kommer fler dagar :) krya på dig nu!

2012-01-19 @ 19:40:43
Postat av: lars

Krya på dig!

2012-01-20 @ 01:58:38
URL: http://pappahumor.wordpress.com
Postat av: Jessica

Tack! Jag är mycket piggare idag!!

2012-01-20 @ 09:57:03
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0