Ursäkta inkörningsperioden!!

Min hjärna är matt, helt slut! Kroppen är hur pigg som helst men hjärnan är tom från det att jag kliver ut genom dörren på jobbet kl 16.00 tills jag lägger huvudet på kudden och blixtdäckar!! Antar att det tar ett tag innan man vänjer sig vid att bara arbeta administrativt!! Stackars skallen!

Idag har vi för första gång sedan vi satte igång stött på patrull vilket resulterade i ett långt men trevligt samtal med supporten, vi hade inte gjort något fel men ändå blir det fel. Vi får hoppas att datorn är piggare imorgon, den kanske är lika trött som jag är efter de här första dagarna ;).

Mina nya kollegor är fantastiskt trevliga och de visste vad de gjorde när de satte ihop oss, vi är väldigt kompatibla!!

Nu skall jag gå upp och leka med trollungarna innan jag åker och kör ett Intervall flexpass.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0