Sjukvecka :(

Blääää!!! Denna vecka har bjudit på mer än ett sjukt barn :(. Tion började med feber så lägligt som just när vi anlände till morfars 50-årskalas i lördags sedan bjöds det på det och även en tokkaskadspya på söndagen. Igår var det Melvins tur, han började klaga över ont i huvudet innan vi skulle på teatern men han ville åka ändå. Väl där klagade han över ont i magen och la en megaspya på hallmattan så fort vi kom hem och fortsatte hela kvällen. I natt hade han ont i benen och idag i huvudet!?
Nu börjar dessutom Kristian känna sig hängig men jag vägrar, jag har INTE tid!!!!

Nu ska jag och de små grabbarna vila middag jag hoppas kunna avsluta Änglamakerskan av Camilla Läckberg, det är spännande nu!!!!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0