Ja men nu var du duktig Jessica! Ja men tack Jessica!

Har vart och kört ett medel duo pass (två ledare, enda anledningen till att det heter så), det satt riktigt fint. Mindre kul var de kalla cykelturerna dit och hem dit och hem men jag trotsade mig själv och min egen lathet och gjorde det ändå. Därav klappen på min egen axel ;).
Vecka 8 är det gratisvecka på Friskis&Svettis om det är någon som är sugen på att hänga på!! Det borde ni va ;) för det är kul!!

Nu skall jag steka linsbiffar till morgondagens lunchlåda, måla naglarna i guld och titta på familjen annorlunda så puss på er!!

Kram J

Kommentarer
Postat av: lars

Bara +++++ tll dig. Cykelturen i denna kyla imponerade mest;)

2012-02-07 @ 08:18:43
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0