På ett tåg

Sitter på ett tåg på väg till Stockholm, det är en riktig tjejhelg som väntar med tjejmilen och en massa annat kul. Ändå har jag haft hemlängtan hela dagen....innan jag har åkt!!
Det är inte det att jag inte tycker att det här ska bli kul eller inte tycker att jag förtjänar det här men i och med det här så väljer jag bort en hel helg med min familj.
Som heltidsarbetande mamma får man extremt lite vaken tid tillsammans med sina barn på vardagarna, ca fyra timmar om dagen :( och nu väljer jag bort två hela dygn med dem.
 
Men jag tänker inte låta mitt dåliga mammasamvete trasa sönder den här helgen, jag vet att de har det bra där hemma och jag förtjänar det här! Jag har snart en hel vecka tillsammans med min familj att se fram emot, det behöver vi!
 
Just nu är jag åksjuk, men den här lindrar.
 
Räddare i illamåendenöden, surt och gott!!
Surt och gott, räddare i illamåendenöden!
 
Snart framme <3.
 
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0