Kantarellmacka

God kväll!!

Sträcker ut mig på soffan efter en kantarellmacka för mycket, en hade räckt gott och väl. Men det är bara jag som äter kantareller och man kan ju inte låtea de förgås när man har tinat upp dem ;).


Varm macka med kantarellstuvning, tunt skivad rödlök och prästost och till det sallad, rödbetsgroddar och smaskig gul squash. Matkoma!!

Jag och lilleman är ensamma hemma för Melvin och Kristian har vart på fotbollsträning. Jag ska stoppa Tion i blöt för om en timma kommer farmor och hämtar barnen så de får sova över hos dem för imorgon är dagis stängt.
Vi är redan en man kort på jobbet och Kristian hade glömt att ta ledigt :P. Tur att man har barnvakter!! När grabbarna har åkt ska jag och Kristian ta en kvällspromenad, bara vi. Det är sällsynt :).

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0