Jag vann!!

Ikväll vann jag över mig själv! Efter att jag läst för Melvin la jag mig i soffan och var så sugen på att somna men jag släpade mig ur den, bytte om och gick ut och sprang i skogen istället!! Men det är helt klart inte smart att springa i skogen på kvällen när man är rädd för både älgar och fula gubbar ;).
Men jag drog på hög volym på musiken och försökte tänka bort det och jag tog mig runt och hem.

Detta är helt klart en av de bästa låtarna att både springa och dansa till just nu, jag blir såååå glad!!



Fruktansvärt dålig video men man kan ju alltid blunda ;).

/ J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas att du kan ge mig samma inspiration som du gör varje gång du skriver sådana här peppande inlägg sen när knodden är ute. För nästa år vill jag också springa tjejmilen med er girls!!

2012-08-10 @ 07:07:06
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0