Ann Söderlund

Författaren och journalisten Ann Söderlund är lite av en idol för mig eller ja, ganska mycket!! Hon är så härligt otvungen och vräkig på ett fint och trevligt sätt! Står för vem hon är, just som hon är och utstrålar en energi som skulle kunna försörja ett helt kvarter med ström en hel vecka ;).

Igår läste jag en intervju med henne i mt och SLA:s Bilaga HEM och måste bara dela med mig av ett underbart citat med ord om hennes egen lägenhet!

"Jag vill gärna att hem skall vara sexiga och lite tidskrävande. Det ska vara snirklar och vrår och man skall känna att det här huset är kärlek, det pratar till mig! Inte som den här lådan till lägenhet som bara säger typ hej. Den här lägenheten är som ett tekniskt ligg utan passion och det gör mig lite osäker."



/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0