Stunder att leva för!

Ikväll har jag haft en trevlig kväll med Erica och Lisa, först kvällsfika och sedan en skön och trevlig promenad. Dagen i övrigt har vart en bra dag på alla sätt och vis, bl.a. fick jag hem en svart klänning som satt som om den vore sydd för mig, I STORLEK 36!! Ni kan inte fatta hur mäktigt det är!! Bara för att bevisa ur sjukt det här är skall jag bjuda på ett par bilder (trots att det tar emot),


Detta är jag i September 2008





Detta är jag tre år senare.

Fattar ni hur stort det här är för mig??? Det är därför det blir lite mycket viktprat här inne, för det här är STORT!!!

Kram J

Kommentarer
Postat av: martina

Du ska verkligen vara stolt, du är jätteduktig! Puss o kram

2011-09-30 @ 00:11:31
Postat av: Camilla

Härligt gumman! Synd bara att jag ser så förj*lig ut på bilden. ;)

2011-09-30 @ 17:59:20
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0