Måste göra något riktigt omoget...

Jag måste göra något för att rädda mig själv ur tantträsket, något riktigt omoget! Jag har nämligen gått och förälskat mig i ett par stövlar från ecco, japp ni läste rätt! Ecco det tantigaste utav det tantigaste! Men de är så fina, och säkert underbart sköna och har den finaste gröna färgen man kan tänka sig! Tur att de är förbaskat dyra!
 
ECCO JAFFNA 75 MM
1799:- hos ecco.

Är det någon som har något förslag på något omoget, ja ungdomligt som jag kan göra för att få känna mig lite yngre ;)??

Kram J

Kommentarer
Postat av: Karin Söt

Åå jag har dom stövlarna fast i brunt och dom är sjukt fina och såå sköna!! Köp, köp, köp. Jag vet att de är dyra men det gör gott för själen...

Jag har 4 par skor från Ecco varav ett par sandaler som jag bodde i, i somras. Jag älskar dem. Ett par enkla svarta klackskor som oxå är grymt sköna.

Ecco har helt enkelt sköna skor och därför tycker jag att du ska vara omogen och köpa dem. Att ha sköna skor på fötterna känns lite mer värt i längden nuförtiden och ja, det kanske kan vara så att vi gått och blivit tantiga men då tycker jag att vi låter det vara så.

Jag gillar tantigt.

2011-10-20 @ 22:33:50
Postat av: lars

Jag gillar Eccotanter. Go for iT!

2011-10-23 @ 10:56:02
URL: http://pappahumor.wordpress.com
Postat av: Jessica

Ja men visst är de fina, Karinsöt. Vågade inte ens prova dem med risk för att de är så sköna som jag tror. Jag är dock inte så trygg i min "tantighet" ;).

Ja det skulle ju vara för det då Lars ;)!

2011-10-27 @ 22:14:57
URL: http://smasuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0