Back in the vardag!!

Då var vi hemma igen efter en vecka i värmen och vi har haft det väldigt skönt (men vi kan ju försöka låta bli att prata om mina barn och flygplan, ingen trevlig kombination) men lika gott var det att få krypa ner i mjuka sköna sängen i natt och vakna upp till ett soligt höstväder! Har jobbat kväll med sötkarin idag så det har också gått fint.

Ska ni resa till Turkiet med barn kan jag verkligen rekomendera vårt hotell, Green Garden! Oslagbart poolområde, nära till stranden och Lollo & Bernie, behöver jag säga mer?

Hoppas att jag ska hinna bjuda på lite semesterbilder imorgon men nu blir det sängen för imorgon vankas det jobb igen.

Natti Natti!

Kram J

Kommentarer
Postat av: lars

Bra tips. Låter skönt med en semester. Hur är det att resa med små barn i Lovis ålder? Vad är bra att tänka på?

2011-10-15 @ 23:59:03
URL: http://www,pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0