Kronjuvelerna

Igår tittade jag och Kristian på Kronjuvelerna när skruttarna somnat. Kristian (djup som en vattenpöl) tyckte att det var en två timmar lång pina men jag tycker att den var fin. Tragisk men väldigt fin!

Kronjuvelerna Poster

Den unga Fragancia anhålls för mordförsök på direktörssonen Richard Persson. Under polisförhöret rullas hela hennes fantastiska och märkliga livshistoria upp. Vi följer henne igenom den fattiga uppväxten, via mötet med den stora kärleken, ishockeystjärnan Pettersson-Jonsson, fram till den ödesdigra natten där historien tar sin början.

Se den!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!



Den ska jag se nästa gång jag hyr film på hemmakväll!



=)

2011-11-30 @ 00:09:37
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Jessica

Gört! Den var helt klart värd att se!

2011-12-02 @ 06:44:11
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0