Återigen gryr dagen.....på tok för tidigt!!

God morgon!

Jag lider av sömnbrist, nä kanske inte sömnbrist men i alla fall brist på bra sömn!! Orsaken sover i min säng allt som oftast och stavas Tion. Jag fattar att jag egentligen inte borde klaga för det finns ju barn som är vakna hela nätterna och skriker eller börjar sin dag kl 05.00 eller tidigare men jag är så trött!!!!
 
Vi är ju alla väldigt olika vad det gäller sömnbehov, Kristian behöver inte sova så mycket medan jag har ett stort sömnbehov eller i alla fall ett stort behov att få sova ostört. Det gör man inte med Tion i sängen skall jag tala om särskilt inte som han dras åt mitt håll och BRER UT SIG väldigt mycket! Jag överdriver inte när jag säger att jag vaknar 30 gånger per natt.

Jag vet att detta är mer regel än undantag under småbarnsåren, att jag ändå inte har det så farligt och att det går över! Blablabla, jag är trött nu!!!!!
Som grädde på moset så är mina barn olagligt osynkade i sin sömn, sover någon gång Tion efter kl 06.00 så vaknar alltid Melvin istället. Hur ställer man om klockan i sina barn???????

Jag ska i alla fall vara ledig, alltid något! Hoppas ni andra får en fin dag idag, min kommer bestå av förhoppningsvis sista lövkrattningen (läs jag vill ha snö) och date med en stor och två små töser!
Nu ska jag göra kaffe och sätta på Lalehs version av Ängeln i rummet för andra gången idag, lovar att det blir fler för den är ju helt fantastisk.

Ha det gott!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad är date? menar du dejt??! Hihi!

2011-11-07 @ 10:37:45
Postat av: Jessica

Nä fy och jag dricker inte jos och skriver inte mejl!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-07 @ 14:06:22
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: Erica

Det gjorde du ju visst precis!

2011-11-07 @ 15:52:38
Postat av: lars

Usch för dålig sömn. Det går bra några nätter men sen blir man helt kokko. Sov på soffan några nätter.

2011-11-07 @ 21:00:11
URL: http://pappahumor.wordpress.com
Postat av: Jessica

Ja det är jobbigt. Ja jag sa det till Kristian i natt när Tion kom att snart blir det soffan för min del! Men jag gillar inte riktigt att ett litet bustroll ska få jaga bort mig från min älskade säng!!

2011-11-07 @ 22:14:17
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0