Hjärnblödningsvarning på min morgon!!

Dagen startade på tok för tidigt för min smak, redan kl 06.00. Jag, M, och T körde morgonkaoset som bjöd på havregrynsgröt över hela mamma, två bajsande barn på samma gång när tiden börjar bli knapp och ett mindre nervsammanbrott bland ytterkläderna i hallen.
In i bilen, iväg till tandläkaren, vänta, vänta, titta på klockan, vänta, bli stressad, kissa barn, vänta, titta på klockan, BLI STRESSAD (M skulle på teater med dagis kl 09.00 och nu var klockan 08.30). Fick komma in och allt gick bra, ut kommer två glada barn med varsin ballong och en snuskigt stolt mamma som fått beröm för tandborstningen och håller på att spricka av stolthet över att tandläkaren trodde att Melvin skulle fylla fem för att han var så redig (man får faktist bli snuskigt stolt ibland fast det var nästan så jag kräktes lite på mig själv).

In med barnen i bilen och sladdar in på parkeringen utanför Hasselbacken, där de skulle på teater exakt kl 08.57. Slänger in Melvin i ledet bland dagiskompisarna exakt när dörren öppnas och de ska gå in. PUUUH säger jag bara!! Jag som hatar att komma försent och när andra kommer försent, ni kan ju gissa att jag led :). 

Nu sover T och jag ligger på sängen och tänker läsa en stund!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Hilda

Härligt! är det sånt som kallas organiserat kaos? hehe

Kram

2011-05-20 @ 09:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0