För höga förväntningar och höga förväntningar

Jag har äntligen kommit igenom den motvillige monarken som jag har kämpat med i flera månader (ja, orkar man typ två sidor per kväll innan man däckar så tar det ju ett tag) och guuud vad tråkig den var!!! Skandaler, nja jag vet inte jag!! Det beror nog lite på vad man har förväntat sig och jag hade nog lite för höga förväntningar.

Carl XVI Gustaf : den motvillige monarken

Läs den inte om ni är ute efter the nasty shit, för det finns inte möe av den varan i den!!
I en hel hög med med böcker som mamma har lämnat här har jag i alla fall valt ut en bok som jag har höga förväntningar på, något heeelt annat. Nämligen den här,

I en annan del av Bromma

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0