Kram, kram, kram, KRAAAAAM!!

Det är helt sjukt vad fina ni är som tittar in här fast det ekar tomt här. Känner att jag behöver landa lite i det här med att jobba igen. När jag kommer hem är jag så sjukt trött men det känns väldigt bra att vara tillbaka igen måste jag säga. Jag uppskattar det mer nu när jag vart borta därifrån och jag har väääääääldigt många fina kollegor ska ni veta!!
Så en stor megakram till er som är så lojala, här kommer den KRAAAAAM!!!!

Helgen bjuder på fullt ös medvetslös, jag ska jobba både lördag och söndag och vi ska tömma sommarstugan. Tror det får bli sovmorgon imorgon men då får jag välja bort bad med Kristian, Tion, Melvin, Flisan, Ann och Nonne. Den tåls att tänkas på vill jag lova.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0