Fiskkräks på armen......mmm, dusch kanske??

Hem ljuva hem!! Gud vad jag har längtat efter att få komma hem till mina grabbar, värst har det vart när jag skulle sova på kvällarna. Då saknade jag till och med en fot i örat eller en liten skalle rätt över näsan.
Nu är ju tentan avklarad och det gick bättre än jag hoppats men jag är ändå inte övertygad om att jag klarade den men jag är ändå nöjd!!
Vi har haft riktigt bra föreläsningar och måndagskvällen spenderades på Harrys med ett glas vin, god mat och trevligt sällskap innan jag lånade Elin och Samuels badkar i en tom och tyst lägenhet, just vad jag behövde efter en dag med tenta och föreläsningar till 17.30.

Som sagt är det skönt att vara hemma och det kändes ju inte sämre av att K hade städat hela huset <3. Dock är T magsjuk :-(. Han kräktes upp fiskpuré över hela köket och hallen hemma hos Ann och Nonne och över MIN ARM!! Ni kan ju tänka er hur det luktar!! Så när BB är slut så blir det en dusch innan sängen!!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0