Blahablaha!!

Har inget kul att komma med förutom en trevlig hälsorapport, så fort den envisa förkylningen gått över kom maginfluensan och dagen efter maginfluensan kom en ny trevlig förkylning och knackade på :-( buuhu!! Jag erkänner, jag tycker synd om mig själv (det får man faktiskt ibland, särskillt om man har en MASSA kurslitteratur att läsa samtidigt som man känner sig skruttig). Det händer faktikt en massa kul här hemma i vår vardag också men just nu är jag för trött för att skriva om dem och känner mig för mösig i hövet för att få fram något vettigt så jag tror jag ger upp det! Ville bara visa er trogna besökare lite respekt och tala om att jag lever. Tack för att ni ändå tittar in trots att det ekar bland inläggen!!

Puss på er!!

Kram J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0