Nu ska vi prata stödstrumpor

Stödstrumpor, ja vad ska man säga, det är ju inte vackert!! Men gud vad bra att de finns. När jag väntade Tion fick jag väldigt svullna ben och fick låna ett par stödstrumpor av Kristians moster Lena. Det är väääääldigt skönt ska jag säga er men jag är glad att det var vinter, shorts eller kjol och marinblå stödstrumpor, behöver jag säga mer än så. Men nu när vi var hos Lena och Ola sist så visade Lena sina nya stödstrumpor som hon hade beställt från Cocoz och jag blev riktigt sugen på att beställa några par. Så för alla er som ska resa långt, är gravida, står eller sitter ganska mycket i jobbet, ta en titt!! Dessa två par skulle jag vilja ha!

Kram J

stödstrumpor med motiv

Kommentarer
Postat av: Alva

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-13 @ 02:09:29
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0