Kan vi inte bara stoppa tiden lite (eller spola fram fem veckor och stoppa där, det vore ju super)

Jag hinner inte med allt jag vill och bör kan man säga! Mitt liv just nu består av att jag jobbar MYCKET, resten av tiden går åt till både jobbig och underbart mysig vardagssörja. Här och där smyger det även in riktiga små guldkorn i form härliga kvällar med goda vänner! Blogga är inte prio ett i mitt liv just nu om jag säger det så, dock heller inte att ta hand om mig själv. Äter på tok för lite ELLER för mycket och tränar för lite men från och med imorgon får det bli ändring på det, jag har banne mig inte råd att slarva när jag kommit så här långt!!

(Lite pepp skulle sitta fint just nu blink, blink)

Nä nu ska jag sova så jag orkar ta en promenad innan jobbet.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Tant Elin

Ja, fan ta dig om du börjar lägga ner nu när du kommit så långt!! =) Du är så jäkla snygg och det är fantastiskt bra gjort att ha gjort det här!! Jag är så stolt över dig!!

2011-07-04 @ 23:13:47
Postat av: Jessica

Tack finaste tant Elin!!! Kommer ni inte till stan snart?? Vi saknar er!! <3

2011-07-05 @ 18:47:13
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: Tant Elin

Ja du. På fredag börjar semestern för Jonsson/Pettersson och då väntar kusten några dagar. Sen vet man aldrig vart färden bär ;) Men jag kommer iaf hem till den 23! Längtar efter Lennartsson/Fägergos!! ( Egentligen mest Melv och Tion, men ni får slinka med på ett hörn eftersom det ändå är ni som står för dessa skapelser ;))

2011-07-07 @ 00:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0