Vilka bloggar läser jag?

Jag och Johanna satt hemma hos henne förut och pratade om bloggar och vilka vi läste och jag upptäckte att det är en stor hög som jag följer slaviskt (nästan så jag skäms över antalet). Så här har ni dom jag som jag läser så gott som dagligen.

Shecity - Drivs av Petra Tungården, en av Sveriges snyggaste tjejer enligt mig.
Flest skor vinner! - Drivs av MichaelaForni som har sjukt mycket skor, skriver vackert om kärlek och är tillsammans med Cimon.
Cimon Lundberg- Så mycket mer än en föredetta dokusåpadeltagare, läs själva. Är tillsammans med Forni ett sjukt snyggt par!
CamC - Camilla, en av mina äldsta vänner. Önskar att ALLA mina vänner skulle blogga så jag kan hålla koll på dom ;-).
Engla's showroom - Ja vem läser inte den?? Jag hittade tillbaka när hon väntade tvillingarna.
Efter mina regler - Camillas kusin Amandas blogg. Amanda går bara i nian men är sjukt, härligt medveten!!
LIFEBYME - Snygg tjej, snygg blogg!
Katrin Zytomierska - Fuck You Right Back! Härligt provokativ.
Cecilia Blankens - Rolig tvåbarnsmamma med koll!
Apan satt i granen - Student och tvåbarnsmamma som är svag för kitsch. Bjuder på sig själv.
Prinsessans Dagbok - Stor, typisk "dagboksblogg" om jag får säga vad jag tycker. Vi får följa prinsessan och hennes tre E:n i deras vardag i Norge.
Blondinbella - Kan inte låta bli! Blir helt galen på henne ibland men hon är ju så sjukt bra på allt hon gör.
Fotballfruen - Trebarnsmamma, fotbollsfru, journalist och skööööön! Läs den!

Där har ni dom och jag tror inte att jag har missat någon. Ta en titt så hoppas jag att ni fastnar för någon.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Roligt med lite nya förslag. Får nog ta och spana in några av dem. =)

2011-01-15 @ 08:37:36
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0