Vad hände??

Plötsligt blev det så tyst här hemma, vad hände?? Jo alla gäster gick hem, Melvin åkte på ishockey med farfar och K åkte till brandstationen för att träna. Kvar blev jag och Tion och nu ska jag ta mig ännu en baconinlindad dadel, sätta på bra musik och städa undan det sista av julen. Nu har vi tagit taberas på julgodiset och lussebullarna, slängt ut granarna och druckit den sista glöggen och julmusten.

Imorgon börjar som sagt vardagen igen och jag hade hopats att jag kunde springa en sväng på morgonen men det är ju glashalt så vi får se hur det blir med det. När vu har lämnat M på dagis ska vi i alla fall åka till tippen och till kyrkornas och titta på en byrå som jag är lite sugen på till sovrummet. Den behöver målas vit och få nya knoppar och jag försöker välja mellan dessa från Indiska.

PAINTED MELONKNOB


STAMP knob
(den blå i mitten)

Kram J

Kommentarer
Postat av: Boman

Den översta!

2011-01-09 @ 19:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0