Mys

Här har vi ätit god mat och tänker köra riktig myskväll så nu ska jag ta på mig mjukisbrallor och fula runt i resten av kvällen. Ska äta ost och kex till fångarna på fortet och bara ligga i soffan hela kvällen.
Imorgon ska vi ha julgransplundring här hemma och då blir det extra barn så det är bäst att lugna ner nerverna ordentligt idag ;-). Nä men ärligt talat ska det bli riktigt mysigt, hade dock hoppats på sol och minusgrader då vi tänkte grilla korv i trädgården.
Ska bli lite skönt att kasta ut julen imorgon, egenligen brukar jag inte göra det än men nu åker ju granen ut imorgon och då kvittar resten. Plus att K köpte rosa tulpaner till mig idag. Jag vill ha vååååååår nu!

Ha en mysig kväll!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0