Man blir lite tokig som mamma ibland!!

God morgon!

Hur många gånger som helst har jag beklagat mig över att båda barnen numera sover i vår säng men inatt kom Melvin först 04.30, helt ok och Tion sov fortfarande gott i sin säng. Men vad jör jag då?? Jo jag går in och hämtar Tion också!? Men till mitt försvar låg han och hostade och hostade där inne och jag vill gärna ha barnen på nära håll när dom är sjuka. Så från 04.30 var vi ändå fyra i sängen :-).
Nu ska vi äta frukost och gå till dagis.


Det nya, att krypa in i skåpen! Nu slängde han just ett grytlock i golvet så nu är i alla fall jag vaken.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Erica

Hihi jag känner igen mig, fast vi har ju bara ett barn att trängas med :) Men så fort hon vaknar på natten är jag inte sen med att ta in henne i våran säng, trots att vi sagt att vi ska söva om henne i hennes säng... Nej det är sååååå mysigt att sova ihop.

2011-01-11 @ 08:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0