Lördagschill!!

Någon mer än jag som tycker att vi svenskar numera MYYYYYSER sönder våra helger??? Här hemma lördagschillar vi i alla fall ikväll ;-). Jag läser Bubbleroom magazine, tjuväter av lördagsgodiset ock lagar pasta carbonara till mig och barnen, love it!!!!! Massa parmesan på ska det va!! Det skulle jag kunna äta 2 gånger om dagen, 7 dagar i veckan, 365 dagar om året. Ok kanske inte riktigt, men nästan.

Jag fick ju tulpaner av K i lördags och och måndags och dom är fortfarande superfina. Fick slänga två idag och ta bort lite blad men annars är dom underbara.


Älskar tulpaner, det måste va en åldersgrej för det har jag inte gjort förut. Är jag vuxen nu??

Ha en skön kväll!!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0