Jag är mör.

Mör i både huvudet och kroppen. Mitt huvud är fullt av tankar och intryck efter dagens information i Lidköping. Hur ska det gå, hur ska jag orka undrar jag men är också väldigt redo och glad över att det börjar nu! På måndag börjar det på riktigt uppe i Karlstad men vi har en text att läsa tills dess så den tror jag att jag ska hugga in på redan imorgon så jag kan njuta av en sista ledig helg. På söndag åker vi upp till Karlstad hela familjen och passar på att terrorisera Elin och Samuel :-).
Trött i kroppen är jag efter att jag sprang en runda på 7,5 km i em, REKORD!

Nu har jag och K tittat på Plura & Mauro. Vilket underbart program! Jag älskar Plura!



Nu blir det snart sängen och imorgon en efterlängtad sovmorgon! Det finns inget som är så skönt som när resten av familjen lämnar sardinburken och man får hela sängen för sig själv.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0