Hjärndöd på biblioteketet

Hej hopp! just nu sitter jag på biblioteket och försöker plugga men det känns som om min hjärna inte fungerar. kan jag ha blivit hjärndöd utan att märka det ? jag vill helst bara gråta en skvätt, ok jag har redan gjort det. inte här då utan  hemma i köket mot kristians axel. är jag så här blåst??? hur ska jag klara det här? just nu är jag livrädd och ordentligt nedtryckt i skorna. ok nu har jag fått beklaga mig lite så nu ska jag fortsätta  med pinan. men jag kommer nog mest sitta här och längta efter att få gå bort till friskis som börjar kl 17.

Kommentarer
Postat av: Hilda

Förstår dig. Jag hade också varit livrädd. Känns nog extra jobbigt i början, det kommer säkert kännas bättre efter ett tag, om det är till någon tröst. Det här fixar du det är jag övertygad om!!! Ge inte upp bara. Kram

2011-01-26 @ 16:14:38
Postat av: Anonym

Förstår exakt din känsla. Kände samma när jag började högskolan. Men jag lovar du kommer snart in i rätt tänk och då kommer allt flyta på och tiden gå fort, jag lovar:) Kämpa vidare så släpper det snart.

2011-01-26 @ 19:20:32
Postat av: Jessica

Tack för pepp!!! Det är guld värt!!

2011-01-26 @ 22:21:25
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: Samuel

Hörru! Minns du inte vad jag sa på IKEA? Det finns typ 3 miljoner människor därute som klarat sig igenom en universitetsutbildning. Kan lova att åtminstone några tusen av dem är dummare än dig. ;)



Du fixar det. Ge det lite tid bara så kommer du in i det.

2011-01-26 @ 23:44:25
URL: http://www.samjonsson.com
Postat av: Karin från Långbortistan

Klart du inte är blåst!!! Du kommer fixa allt plugg.

Gör det enkelt för dig. Ta en sak i taget och fokusera på att lära dig det och sen tar du nästa. Är det för mycket så prioritera vad som är viktigast och sen plugga in det, en sak i taget.

Du kommer märka efterhand som du lär dig saker att det är riktigt kul med kunskap och då kommer mycket släppa allt eftersom du lär dig mer saker.



Men kom ihåg, det finns ingen som kan allt.

Ta det lugnt. Du kommer fixa det här!



Vi ses snart!

Saknar dig!



Kramar från lilla mig



2011-01-27 @ 10:49:59
Postat av: Motorcykeltjejen

Hej!!

Inte visste jag att du pluggade. Vad pluggar du till? =)



Hoppas det löser sig, alla får hjärnsläpp ibland!

Kramar

2011-01-29 @ 09:44:14
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack Samuel :-P du är mig en riktig stöttepelare du :-).

2011-01-30 @ 09:46:22
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: Jessica

Anne-Lie, jag har just börjat läsa till lärare och det har vart en hård start. Var ju längesedan man gick i skolan.

2011-01-30 @ 14:19:14
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0