God morgon onsdag!

Ännu en morgon och jag är lite tlött!!
Idag blir det en konstig dag för K är ledig och han brukar jobba 7-17 på onsdagar. Är det någon som vart ute än och vet om det går att springa en runda????
Idag tänkte jag att jag skulle ta ta tag i lite nödvändiga saker inför skolstarten, hämta mitt studentkonto och registrera mig på första kursen. Det närmar sig med stormsteg och jag börjar bli riktigt nervös!!

Nu ska jag dra Melvin i pulkan till dagis, ser ut som det går idag.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var jättehalt i morse, men kanske bättre senare på förmiddagen. Halkade som tusan med vagnen när jag lämnade Noah på dagis.



Spännande med skolan. Förstår att du är pirrig, men du ska se att det kommer att gå galant! =)



kram kram

2011-01-12 @ 18:56:08
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0