Att man kan bli lycklig av byxor!!

Idag har jag skolkat från allt vad kunskap heter och tog med mig grabbarna till Skövde på shopping och vi kom hem med en massa fint. Men det trevligaste var att jag provade tre par byxor och alla satt som ett smäck!!! Jag har alltid haft problem när jag ska köpa byxor för är dom lagom i låren så är dom försmå i midjan och passar dom i midjan så är dom förstora i låren, ja ni fattar. Men nu verkar det som min kropp har jämnat ut sig lite. Kan i och för sig bero på att mitt midjemått har minskat med 18 cm sedan i mitten av april.
Jag hade önskat att jag kunde köpa alla tre men jag köpte ett par svart för det var jag i störst behov av. Dom tänker jag bo i!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen för jag har vart och tränat och efter det tänker jag inte göra ett skit!!! Tänker bara förtränga att jag har en uppgift att skriva och ta nya tag imorgon!

Trevlig helg!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0