Äntligen bor den PÅ mitt badrumsskåp!!

Har länge sniffat på och längtat efter att köpa parfymen Miss O Fashion Princess från Oriflame men inte kommit till skott. Nu har jag beställt den och nu bor den PÅ mitt badrumsskåp. Den är på tok för söt för att gömmas inne i skåpet.



Flaskan är lika söt som den doftar! Jag är inte så förtjust i söta dofter egentligen men den här är jag helt förälskad i. Doften beskrivs så här, "Ljuvlig doft där frestande frukter och utsökt fresia blandas med alpviol, jasmin, mysk och fylliga trätoner".

Kram J

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den har jag faktiskt inte testat än!

Men lovar att jag allt ska kolla upp den! :)



Tack för tipset! :)

2011-01-18 @ 23:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0