När är det tänkt att man ska hinna plugga??

God kväll!!
Sitter hela familjen och slötittar på let's dance (eller ja, T sover och snart sover M också). Har pluggat lite till tentan idag men det känns inte som något fastnar. Åkte med grabbarna till Pärlan på fm för jag kände att vi behövde lite kvalitetstid tillsammans och ikväll har vi firat syster yster som fyllde år i går. Imorgon ska jag och barnen hem till Nattis på me&i party och kl 15.00 blir det kalas hemma hos farmor. När skruttsingen ska man hinna plugga??? Dessutom har K bortamatch imorgon och är borta så gott som hela dagen och när jag och barnen är ensamma blir det inget gjort :-(. Ja ja, det får bli plugg hela söndagen innan jag, Katja och William åker till Karlstad vid femtiden. Bläääääääääääääää, jag vill inte ha tenta nu!!!!!! Eller jag vill bara bli av med den rättare sagt.

Nu ska jag slänga upp fötterna på bordet och äta popcorn!

Kram J


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ta lite i taget och testa mitt pluggtips, det med lapparna du vet.. ;)



Kram!

2011-02-26 @ 00:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0