Nackspärr och stora pluggångesten!!

Vaknade av Tions ljuva pipa när kl var fyranågonting inatt, häver mig ur sängen för att hämta honom och inser att jag har troligtvis världshistoriens värsta nackspärr (ok den är säkert inte värre än någon annan nackspärr men den var i alla fall brutal). Det gjorde så ont så jag  nästan grät en liten skvätt varje gång jag rörde mig. Så K som skulle börja jobba kl 07.00 fick snällt stanna hemme tills barnvakter i form av mormor och morfar dök upp och tog med sig barnen.
Min dag så här långt har spenderats i soffan med varm vetekudde och efter det och Ipren känns det ok. Jag borde råplugga svensk utbildningshistoria men nacken gör det svårt att koncentrera sig men nu ska jag göra ett ärligt försök!!!! Vi har två stessiga veckor nu med två gruppuppgifter, en iakttagelseövning och tenta i Karlstad den 28/2. HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0